Boka gruppträning

klicka på varje pass för mer information.

Pris per pass:

  • Ej medlem – 100 kr
  • ”Bas”-medlem – 50 kr
  • ”Max”-medlem – ingår
  • Ingår i terminskort
Här berättar några av ledarna om sina olika pass:

Strong

Ett skivstångspass där fokus ligger på armar/axlar/bröst/skuldror. Här varierar du själv med vikter på stången och får en grund i teknik. Passet är ca 30 minuter inkl. uppvärmning.

Core & Spinning

Spinning och ca 30 minuter med olika övningar för bålstyrka. Både inre och yttre magmuskler och även en liten del rygg.

Christina Ahlström Ek

Spinning/Tabata

Ett kul och varierat spinning pass. Spinning ca 1 timma inkl. uppvärmning och avslutande stretchning. Vi kör två låtar som är tabata inspirerade, vilket innebär att vi cyklar intervaller (10 sek vila 20 sek högt tempo) vilket visar sig är en högeffektiv träningsform. Resten av spinning passet är varierat där det går uppför och utför i variationer, vi fokuserar på att hålla tempo genom hela passet, men framför allt ha KUL! Välkommen måndagar och torsdagar

Rune Wahlström

Kettlebell

Kettlebell är en gammal rysk träningsform där vi hanterar olika vikter, där du själv väljer viktstorlek. Syftet är att i lugnt tempo öka styrka, spänst och rörlighet i dom flesta av kroppens muskler, samt även syreupptagning. 

 Calle

Spinning med Marina

En variation av pass där vi cyklar ca 45 minuter och avslutar med att stretcha. Tanken är att du tränar utifrån din dagsform, men lockas till utmaningar under passet, precis som gruppträning ska göra.

Marina Wernholm 

Yoga med meditation

Fysisk yoga där vi mjukt värmer upp kroppen först, därefter kommer upp i stående sekvenser och flödar genom kroppen, och sedan kommer ner i sittande positioner, och till sist en skön guidande avslappning. Yogan passar nybörjare som erfarna, och du jobbar alltid utifrån din kropp, och dina förutsättningar, och alla rörelser går att modifiera. Varje pass kommer att ha tema som lockar till en djupare förståelse för dig själv och din kropp. Passet avslutas med en stunds meditation. Totalt 90 minuter.

Med vänlig hälsning, Tina

SomaMove

Med hjälp av andningen, med kraft av musiken, så upplever jag på ett roligt och utmanande sätt att SomaMove gör att du lär känna din kropp på ett nytt sätt. Saker du tror är omöjligt visar sig efter ett tag att man klarar. Svettigt, roligt och lekfullt.

Med vänlig hälsning, Katja

Cirkelfys-maskiner

Här går vi igenom dom flesta av kroppens största muskler som ben, säte mage, rygg, armar, axlar mm i varje träningspass. Du kör en stund i varje maskin så du får med dig så många muskler som möjligt. Vi går igenom rörelserna i varje maskin noggrant så du känner dig säker. Ung eller gammal, stark eller svag, alla kan vara med på samma gång. 

Med vänlig hälsning , Calle